Методична сторінка

21.Січ.2025

Для ефективного  та всебічного вивчення сформованості ключових компетентностей дітей дошкільного віку у жовтні 2024 року проведено діагностування, яке дозволило визначити рівень показників ключових компетентностей вихованців ЖЦРД №68. З метою проведення цілеспрямованого і повного педагогічного обстеження рівня сформованості компетентностей відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (2021 року), вихователі оцінювали досягнення дітей кожної вікової групи за…

Детальніше
19.Чер.2024

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» щодо обов’язкового виконання Базового компонента дошкільної освіти, вимог діючих програм та плану ЖЦРД №68 на 2023-2024 навчальний рік в травні 2024-го року було проведено оцінювання сформованості основних компетентностей у дітей дошкільного віку. З метою визначення рівня сформованості компетентностей у дітей дошкільного віку ЖЦРД №68 проводилось діагностування, мета якого…

Детальніше
07.Чер.2024

Готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи Корисні та цікаві матеріали пропонує Інститут психології імені Г.С.Костюка – «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» педагогам та батькам дітей 6-го та 7-го років життя. Ключовою ідеєю укладання комплексу діагностичних завдань «Чарівні перетворення» є прийняття за основу положення…

Детальніше
05.Чер.2024

В умовах продовження дії воєнного стану в Україні особливого значення набуває безпечне проведення літнього періоду в закладах дошкільної освіти (далі — ЗДО). В цей період слід створити ефективні умови для оздоровлення дітей, розвитку їхніх пізнавальних інтересів і творчих здібностей. Одне з основних завдань, яке стоїть перед педагогами, — організувати освітній процес у ЗДО в літній період із максимальною…

Детальніше
05.Чер.2024
Детальніше